واگذاری زمین مسکونی در شهر فرخی بهترین وضعیت در شهرستان خوروبیابانک

واگذاری زمین مسکونی در شهر فرخی بهترین وضعیت در شهرستان خوروبیابانک

با پیگیری های شورای اسلامی فرخی در دوره های سه گانه و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان هم چنان واگذاری زمین مسکونی با قیمت بسیار ارزان و مناسب در شهر فرخی ادامه دارد.برای ادامه این روند و آزادسازی زمین از سوی بنیاد مسکن با نماینده محترم نیز مکاتبه و مذاکره صورت گرفته که امیدواریم پیگیری ها به نتیجه مناسبی منجر شود که در آینده شهروندان با مشکلی مواجه نشوند. 

در صورتی که بر اساس گزارش ارائه شده از سوی آقای مولوی مسئول محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ( در جلسه هشتاد و ششم شورای اسلامی فرخی در تاریخ 13/2/1391) در شهر خور از سال 1384 و در شهر جندق از سال 1385 زمین دولتی به متقاضیان واگذار نشده است . بر اساس قوانین جدید واگذاری زمین مسکونی فقط در قالب انبوه سازی به پیمان کاران صورت می گیرد.

در دولت عدالت محور نهم و دهم از بین صدها متقاضی ( بیش از 700 نفر)در این دوشهر جمعا  حدود یکصد و شصت منزل مسکونی در قالب مسکن مهر در حال ساخت و تحویل به متقاضیان است.

لازم به ذکر است بر اساس قانون تعدادی زمین مسکونی به عنوان حق تفکیک اراضی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرداری فرخی واگذار گردیده که قانونا باید بر اساس نرخ کارشناس رسمی دادگستری و بر اساس مزایده به فروش برسد.




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: